Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2011 17:13 - ЦЕНЗУРА! ОТНОВО ЛИПСВАЩИ КОМЕНТАРИ
Автор: indiajane Категория: История   
Прочетен: 6820 Коментари: 8 Гласове:
275


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес открих, че и в мои теми тук изчезват коментари, което е АБСОЛЮТНО  недопустимо! Пристигнахами 3 уведомления на нов коментар на пощата, когато проверих в блога си - нямаше нито един! Коментарите при мен минават през одобрение, така че няма вариант в който да се объркам и да не забележа в коя тема е коментарът, например.

Това е равнозначно на това някой да ти влезе в къщата, да ти вземе нещо и да си излезе, без да те уведоми. Вика му се кражба, когато се отнася до вещи. А до думи?    БЛОГ.БГ - оправете си проблема (ако въобще става дума за проблем), защото аз не съм първата, на която се случва, хората се възмущават поне от няколко седмици! 

Кореспонденцията (а приемам коментарите за такава, нищо, че е публична) е неприкосновена! Съмнявам се, че причината за изчезващи коментари да е техническа, както БЛОГ.БГ се опитаха да обяснят. Техническите проблеми не отнемат няколко седмици, за да се оправят. Не подценявайте интелигентността на потребителите си и не ги цензурирайте, моля. Навличате си много лош имидж.



Гласувай:
275



1. mafani - Аз бях анонимния
09.04.2011 17:16
.
цитирай
2. indiajane - Забраних ги. Да видим.
09.04.2011 17:19
И все пак не е редно. Преди нямаше проблем с анонимките, значи и сега не би трябвало да има. Ако е бъг, бая големичък ще да е, направо като американска хлебарка, че да не могат да го оправят толкова време ;)
цитирай
3. chara - Проблемът въобще не е технически!!!
09.04.2011 17:30
Никак даже!
Някой модерира последните ми две статии чрез изтриване на анонимните коментари.
Под текущата - както и да е. Но под предходната за няколко часа свалиха 30 коментара!
Само анонимни!
Утре ще започнат да заличават коментарите на определени блогъри ...
Това е несъвместимо с правото за свобода на мненията!
цитирай
4. mafani - chara,
09.04.2011 19:13
анонимните коментари изчезнаха при мен от всички постове през последния месец.
Какво ви учудва?
Нали е ясно, че половината от анонимните коментари под доста публикации идат от самия автор с цел заветната първа. :-)))
цитирай
5. indiajane - --
09.04.2011 20:12
mafani написа:
анонимните коментари изчезнаха при мен от всички постове през последния месец.
Какво ви учудва?
Нали е ясно, че половината от анонимните коментари под доста публикации идат от самия автор с цел заветната първа. :-)))



Ами аз не подценявам интелигентността на читателите :) Медийната манипулация не е от вчера, пък и аудиторията тук е предимно от големи хора, тъй че да си преценяват :)
цитирай
6. indiajane - АЙДЕ ПАК!
10.04.2011 17:20
Отново два липсващи коментара към тази тема.
цитирай
7. sparotok - коментари
10.04.2011 23:44
От известно време и при мен се получава така. Един човечец се чудеше защо не допускам коментарите му, а аз всъщност ги одобрявах. Въпреки това те изчезваха яко дим...

Ако този мой коментар не излезе, аз поне знам как да те намеря по друг начин и да ти съобщя за поредната мистерия :)
цитирай
8. indiajane - От известно време и при мен се пол...
10.04.2011 23:46
sparotok написа:
От известно време и при мен се получава така. Един човечец се чудеше защо не допускам коментарите му, а аз всъщност ги одобрявах. Въпреки това те изчезваха яко дим...

Ако този мой коментар не излезе, аз поне знам как да те намеря по друг начин и да ти съобщя за поредната мистерия :)


Ааа, мистериите обикновено имат елементарни обяснения :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: indiajane
Категория: История
Прочетен: 200105
Постинги: 45
Коментари: 99
Гласове: 1899
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930